24 Mart 2013 Pazar

Atasay Kuyumculuk Şikayetlere Cevap Vermiyor

Merkez fabrikası Yenibosna Sedir Sokak'ta bulunan Atasay Kuyumculuk müşterilerinin şikayetlerine cevap vermiyor. Tüketici haklarını korumaya, şikayetlerinin ve sorunlarının çözümüne yardımcı olmaya yönelik kurulmuş bir çok internet sitesinde Atasay Kuyumculuk için açılan şikayetler cevapsız kalıyor.

Tüketici haklarının en yüksek düzeyde korunmasının müşteri tarafından tercih sebebi olmak için olmazsa olmaz bir çok kalemden sadece biri olduğu çağımızda Atasay Kuyumculuk'un şikayetlere neden kulak tıkadığı merak konusu.

İşte Atasay Kuyumculuk'tan alış veriş yapan bir kaç mağdurun şikayetleri: Yorum size kalmış.


Aysu: 11 Kasım 2012 Tarihinde Sancak tepe şubesindeki Atasay a gittik, yüzüklerimizi beğendik, biraz genişletilmesi gerektiği için imalat haneden sipariş verildi. 15 Kasım günü yüzükleri bir tanıdığımızdan rica edip aldırdık. Eve geldiğimde Alyansın istediğim üründen farklı olduğunu gördüm. Mağaza sahibini aradığımda kendisi yaptığı yanlışı kabul etmeyerek, hatta üzerine bizi suçlayarak, şuan mesai dışındayım, bu durumun kendisini ilgilendirmediğini ve yapabileceği hiç bir şey olmadığını açıkça belirtti. Üzerine Cumartesi günü nişanım var ve alyansların cumartesine yetişmeyeceğini söyledi. Genel şubeyi aradım, elinizdeki alyansları nişanınızda kullanabilirsiniz dediler, ben şunu anlamıyorum, insan hayatında kaç kere nişanlanır ve kendi nişanında kendi alyansını takamaz ve atasay bu konuda neden bir şey yapamıyor, bu kadar ilgisiz davranıyor? Benim mağduriyetim ne olacak? Çözümü yok mudur?
Yüsra K.: Ailemin hediye olarak aldığı künyem, bir yere taktirmama rağmen defalarca değişik yerlerinden koptu. Neyse ki her seferinde bileğimden düştüğünü hissettim böylece kaybetmedim. Defalarca Atasay yetkililerine şikayetimi bildirdim ve 15 gün süreyle tadilata yollandı ancak bugün eve geldim ve bileğime takmaya çalışırken yine koptu. Altın bu kadar uyduruk bir şekilde işlenebilirdi ancak ki bir temasımla kaynak yerinden ayrılabiliyor! Değişim isteğime de olumlu bir cevap gelmedi . Ben artık Atasaya uğramam o kadar!
Hakan: Atasayın Saphire mağazasından aldığımız pırlanta yüzük eşimin parmağına büyük geldiği için ölçüyü verip daraltma amacı ile mağazaya bırakıp çıktık. yaklaşık 10 gün sonra yüzük geldi ancak daraltma yapılamamış üstelik yüzüğün modelini bozacak biçimde elle asımetrik bir sıkıştırma yapılmış.
Bu işlemi daraltma diye bize yutturamayınca bu yüzüğe daraltma olmuyor diye bir cevapla dumur olduk. Görevliye madem öyle neden sattığını sorduğumuzda karşımızda soğuk bi e duvar bulduk. Durumu müşteri hizmetlerine bildirmeye çalıştık ancak hiçbir yanıt ve muhatap bulamadık. Araşayın ürününün arkasında durmadığını ve müşteri ilişkilerinde sorunlu olduğunu bu vesile ile kötü bir şekilde test etmiş olduk.

Atasay Kuyumculuk'tan alışveriş yapmadan önce lütfen şikayetlerin tamamına bir göz atın. 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...