28 Kasım 2014 Cuma

Bülent Ecevit Üniversitesi'nde Dayak Skandalı!

Bülent Ecevit Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Yardımcı Doç.Dr. Uğur Altay Memiş, beden eğitimi dersinde yaptığı ilk sınavı iptal edince ikinci kez sınav yapmak istedi. İlk sınavdan 85 not alan üniversite öğrencisi Ayhan Mete Baygeldi, iddiaya göre ikinci sınava girmek istemediğini söylediği öğretim üyesi Yardımcı Doç.Dr. Uğur Altay Memiş, tarafından darp edildiğini ileri sürerek şikayetçi oldu.


Karakolda ifade veren Baygeldi, öğretim üyesinin sert müdahalesinden arkadaşları ve güvenlik görevlileri sayesinde kurtulduğunu söyledi.


Baygeldi, şöyle dedi: “Hoca, ikinci kez sınav yapma kararı almış. Tamamen hocanın kendi düşüncesi ile yapılmış bir sınavdı. Ben de bu sınava girmek istemediğimi söyledim. Bunu söyleyince hoca üzerime yürüdü, boğazımı tuttu. Yumruk atacaktı, güvenlik görevlileri ve arkadaşlarım araya girdi. Kaçtım ama hoca onların elinden kurtuldu, bana yumruk ve tekme atmaya başladı. O kovaladı, ben kaçtım. En son soluğu karakolda aldım.”


ÖĞRETİM GÖREVLİSİNDEN ÖĞRENCİLER İÇİN “ŞAŞIRTAN” PAYLAŞIMLAR


Yardımcı Doç.Dr. Uğur Altay Memiş’in twitter hesabından öğrenciler hakkında yaptığı küfürlü paylaşımlar ise dikkat çekti:


* 10 saat anatomi, 5 saat beslenme sunusu hazırlamakla geçti. Sadece bir haftalık dersin sunusu. Öğrenci bu kadar çalışıyor mu acaba…
* İki not için düştüğünüz rezillik gösterir ki açlıkta savaşta milletin ırzına da malına da göz dikersiniz. Sizden bir b.k olmaz!
* Benim size güvenmem bir emanettir. Emanete hıyanet eden de şeref yoksunudur.
* Sabah 10:30 akşam 19:30 sınavında sadece sigara molaları (5dk). İşimi seviyorum, güler yüzlü, fesat olmayan öğrenciler için bu kadar emek.
* Devlet kurumları bile yer yer kokuşmuş, Allah sizi bildiği gibi yapsın. Dedikodu yapacağınıza ders yapın, iş yapana çamur atmayın lan bari.
*Adamım diye gezmeyin!Sırtımızı dönmeye gelmiyorsunuz karakter yoksunları, yüzümüze bari gülmeyin de dost musunuz düşman mısınız bilelim!
* sorduğun soruya cevap verirken yüzüne bile bakmayan öküzler var 3, iş yaparken asık suratlılar 4, pahalı bir yer 5
, Bülent Ecevit Üniversitesi’nde Dayak Skandalı!

www.yenibosna.web.tr farkıyla sizlerle.



Bülent Ecevit Üniversitesi'nde Dayak Skandalı!
Bülent Ecevit Üniversitesi'nde Dayak Skandalı!, www.yenibosna.web.tr, yasam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...