13 Haziran 2013 Perşembe

Avrupa Parlamentosu Erdoğan'a Cevap Verdi

Avrupa Parlamentosu Gezi Parkı tasarısını kabul etti. Erdoğan'ın sözlerine cevap verdi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın “Aldıkları kararları tanımıyorum” dediği Avrupa Parlamentosu (AP), bugünkü oturumunda Türkiye'deki Gezi Parkı protestolarına yapılan sert müdahalenin eleştirildiği bir tasarıyı onayladı.



Doğan Haber Ajansı'nın bildirdiğine göre, AP Genel Kurulu'nda Gezi Parkı olaylarıyla ilgili yapılan oylamada, hükümetin sert şekilde eleştirildiği tasarı kabul edildi.



ERDOĞAN'A YANIT!

Parlamento üyesi Michael Cashman'ın Başbakan Erdoğan'ın "AP'nin kararını tanımıyorum" açıklaması üzerine attığı tweet'ler dikkat çekti. Cashman Erdoğan'ın sözleri için "Kibirin ve uluslararası toplumu tanımamanın ispatı. Avrupa Parlamentosu kendisine destek olsaydı tanırdı" dedi.




ERDOĞAN: 'TANIMIYORUM'

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Ak Parti belde belediye başkanları toplantısında bugün yaptığı konuşmada "Dün Avrupa Birliği Parlamentosu'nda birileri çıkıp birşeyler söylemişler. İlgili bakanlarım da gerekli görüşmeleri yaparlar. Avrupa Parlamentosu’nun bizlerle ilgili kararı ben tanımıyorum" demişti.

Kaynak: DHA


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...